Investicijski program 2TIR ostal brez podpore civilnega nadzora

Strokovna skupina za civilni nadzor predlaga Ministrstvu, da konča s sistematičnim zavajanjem slovenske javnosti in začne s kakovostnimi spremembami v železniškem prometu. Ministrstvo bo predlagane rešitve lahko uvedlo, če se razkrijejo vsi dokumenti, ki se danes nahajajo pri skritih in javnih protagonistih, ter se prične z aktivno mediacijo in soočenjem ključnih deležnikov.

Mnenje Projektnega sveta za civilni nadzor projekta 2TIR

Zakaj se ukvarjamo s projekti, ki so zastareli, osnovani na tehnologiji prometa izpred 40 let, takrat ko so sedanji projektanti hodili na fakulteto. Zakaj se sistematično uničuje električno energijo, čeprav bi jo lahko s pomočjo rekuperacije ceneje z manj izgubami dobili nazaj in še lažje dosegati evropske smernice o zmanjšanju porabe električne energije in izpustov.

2. tir da ali ne?

Slovenija potrebuje moderno in v evropskem gospodarskem prostoru konkurenčno novo Južno železnico. Ta bi morala v sedanjem trenutku biti osnovni infrastrukturni projekt Vlade, saj z njeno realizacijo že zelo zamujamo. Predvideni 2. tir ni korak k temu cilju. Zakon, ki zagotavlja financiranje nesmiselnega in za slovensko gospodarstvo škodljivega projekta, je seveda slab zakon.

Nov Cerarjev PR na račun davkoplačevalcev

Potrjuje se, da se predsednik Vlade boji referenduma, boji se pogovora s strokovnjaki. Če bi bilo koaliciji do razvoja Slovenije bi že pred meseci prisluhnila predlogom civilne družbe, tako pa sedaj pod pritiskom strahu pred soočenjem strokovnih argumentov v referendumski kampanji sprejema vratolomne odločitve.

Samovoljno in ignorantsko obnašanje vlade (Izjava za javnost)

Pobuda skupine državljanov glede zbiranja podpisov proti zakonu o drugem tiru je reakcija na vladno samovoljo in je najvišja demokratična oblika ljudskega odpora v skrajni sili proti samovoljnemu in ignorantskemu obnašanju vlade do stroke, nadzornih inštitucij, civilne družbe in politične opozicije ter posledično do vseh državljanov in davkoplačevalcev Republike Slovenije.

Hipertenzija – povišan pritisk, predsednika vlade in njegove ekipe!

Uporabljali bomo vsa legalna sredstva, da se predragih, na korupciji utemeljenih mega projektov in zakonov o njih, v državi Sloveniji ne bo več izvajalo. Dovolj je bil TEŠ 6, dovolj je zavoženih investicij na naš račun, skratka dovolj nam je zakonov, ki nas razvojno siromašijo. Dovolj je voluntarizma predsednika vlade, zato je referendum nujen. Mi se ga ne bojimo! Vaše neslano etiketiranje na naš račun nam potrjuje, da smo na pravi poti. To je dober obet za referendum.

Zmeden pristop slovenske vlade k projektu desetletja

Vlada ni ponudila pravih odgovorov na kritične pripombe in odprta vprašanja. Da bo mera polna, so dominantni mediji začeli promovirati predloge nove trase in novih rešitev in to potem, ko smo dolga leta pripravljali gradbeno dokumentacijo, zarisali progo, odkupili zemljišča ter po drugi strani ugotavljali, da je sedanja proga zasičena s tovori kljub ukinitvi potniškega prometa, in da zaradi tega Luka Koper že sedaj izgublja velike posle.

Izjava zbora krajanov Krajevne skupnosti Črni Kal

Zbor krajanov Krajevne skupnosti Črni Kal poziva predsednika Vlade RS, da preuči možnost izgradnje inovativne »Duhovnikove« variante dvotirne proge, ki je za prebivalce Kraškega roba, Osapske in Rižanske doline najprimernejša, ker najmanj posega v krajino Kraškega roba, v celoti odpravi vse nevarnosti obstoječega tira za prebivalce ob progi in vodni vir in ker pomeni trajnostno rešitev za razvoj zelenega turizma.

Poslanci koalicije kot orodje koruptivne mreže v RS?

Zakon, ki je bil zavrnjen v Državnem svetu potrjuje projekt, ki je najdražji, najbolj nedodelan (kljub 20 letom študij), ne vemo ali bo proga dvotirna ali enotirna, gradil bi se objekt, ki bi imel železniško povezavo brez železniške proge. Končna cena ni znana in jo odgovorni predstavniki ministrstva za pravo dvotirno povezavo ne upajo pojasniti. Zakon začenja investicijo brez prepoznane investicijske vrednosti. KPK je izdala negativno mnenje o zakonu.

Prejeli smo: Tako ne gre več naprej

Državljani, združeni v referendumski pobudi proti Zakonu o izgradnji, upravljanju in gospodarjenju z drugim tirom železniške proge 2.tir sporočamo, da smo do sedaj zbrali že preko 3000 podpisov. Naša pobuda je namenjena načelu, da se državne … Beri dalje