V Italiji bi drugi tir Divača-Koper zgradili najmanj dvakrat ceneje

V Bellunu julija 2017 predstavili projekt železniške proge Calalzo-Cortina (http://blog.tuttotreno.it)

Razvojni projekti, povezani z železniško infrastrukturo, so v pripravah tudi v naši soseščini. Naše zanimanje je vzbudil projekt železnice, ki naj bi posegla v najbolj gorate predele Benečije, še posebej pozorni smo bili na stroške izgradnje takšne železniške proge.

Beri dalje

Javna kraja stranke SMC z zavestno sprejetimi ukrepi vlade v višini 2.2 milijarde € za 2.TIR

Zakon o izgradnji Drugega tira je bil sprejet in dvakrat potrjen v DZ. Gre za najdražjo posamično investicijo v zgodovini Slovenije – za gradnjo proge Divača Koper na osnovi izjemno slabega projekta, ki je star 20 let in nas bo stal 3 milijarde. Pri tem pa vlada ignorira bistveno cenejšo varianto, ki jo zagotavlja inženirska stroka (celo samo 0,8 milijarde). Vlada Mira Cerarja tega ne želi in noče sprejeti zato, ker očitno želi delati netransparentno.

Kaj morate zares vedeti o drugem tiru

Pretekli teden je 2TDK objavil v več medijih oglasno sporočilo. Npr. v Delu.  Bilo je objavljeno tudi v Financah, kjer so arhitektu Andreju Čuferju omogočili objavo popravka. Prejeli smo ga tudi sami in ga objavljamo … Beri dalje

2. tir da ali ne?

Slovenija potrebuje moderno in v evropskem gospodarskem prostoru konkurenčno novo Južno železnico. Ta bi morala v sedanjem trenutku biti osnovni infrastrukturni projekt Vlade, saj z njeno realizacijo že zelo zamujamo. Predvideni 2. tir ni korak k temu cilju. Zakon, ki zagotavlja financiranje nesmiselnega in za slovensko gospodarstvo škodljivega projekta, je seveda slab zakon.

Poslanci koalicije kot orodje koruptivne mreže v RS?

Zakon, ki je bil zavrnjen v Državnem svetu potrjuje projekt, ki je najdražji, najbolj nedodelan (kljub 20 letom študij), ne vemo ali bo proga dvotirna ali enotirna, gradil bi se objekt, ki bi imel železniško povezavo brez železniške proge. Končna cena ni znana in jo odgovorni predstavniki ministrstva za pravo dvotirno povezavo ne upajo pojasniti. Zakon začenja investicijo brez prepoznane investicijske vrednosti. KPK je izdala negativno mnenje o zakonu.

Prejeli smo: Tako ne gre več naprej

Državljani, združeni v referendumski pobudi proti Zakonu o izgradnji, upravljanju in gospodarjenju z drugim tirom železniške proge 2.tir sporočamo, da smo do sedaj zbrali že preko 3000 podpisov. Naša pobuda je namenjena načelu, da se državne … Beri dalje

Drugi tir na rezilu odločevalskega noža

Razlika med projektoma – vladnim in Strokovne skupine je 2,5 milijarde in 0,8 milijarde Eur, ob tem da se po projektu Strokovne skupne dvotirna proga izgradi v treh letih ter s tem omogoči do 30% povečanje kapacitete, do 2022 leta pa do 45 milijonov ton pretovora letno. Projekt Strokovne skupine omogoča bistveno večji delež domače gradbene industrije (namesto 400 milijonov kar 700 milijonov).

Vlaka ni mogoče več zaustaviti?!

To je vlak brez voznega reda, v čudežni deželi pod Triglavom. Upravljajo ga gospodje: minister za infrastrukturo, njegov sekretar in direktor družbe DRI. Seveda se peljejo po drugem tiru v neznano, vendar z milijardami, ki … Beri dalje

Izjava strokovne skupine dr. Duhovnika o vladnem projektu “drugi tir”

Kot strokovna skupina zahtevamo, da se Luki Koper zagotovi umirjen in kakovostne razvoj, tako, da čimprej dobi povezavo z zalednimi državami ter pri nas zagotovi gospodarstvu pospešen stik s svetovnimi trgi, našemu gospodarstvu pa vzdolž logistične povezave zagotavlja rast, saj bomo samo tako lahko ujeli razvojne gospodarske trende in se partnersko vključili v razviti svet.