
V predreferendumskih dneh me je kar nekaj ljudi vprašalo: Kako si lahko proti Drugemu tiru, če pa nameravate delati stranko? Ti ni jasno, da boste odvrnili vse volivce s Primorske?
Izjemna priložnost za Šarca, da po odhodu Tonina v Vlado zasede mesto predsednika KNOVSA. Odhajajoča ministrica Pivec prerodila DESUS v programu in zahtevah.
Pred nami je referendum o drugem tiru. Tako kot vse v Sloveniji, so ga, neslučajno, izjemno spolitizirali. Tako strokovne in človeške argumente, osebni trezni premislek, zatre ideologija – duhovna hrana primitivnih, ljudi, kjer je neideologija … Beri dalje
Referendum o drugem tiru je potrebno ponoviti. S to odločitvijo se je danes na Vrhovnem sodišču zgodilo nekaj neverjetnega. Če je bil Vili Kovačič še sinoči, ko smo se z njim pogovarjali, zelo skeptičen glede … Beri dalje
Kljub po hitremu postopku sprejemanja zakona o drugem tiru, neuspelem referendumu in zagotovilih vladnih predstavnikov o skorajšnjem začetku gradnje, smo še vedno na samem začetku. Da ne omenjamo ob tem še možnosti, da naslednja vlada … Beri dalje
V predreferendumskih dneh me je kar nekaj ljudi vprašalo: Kako si lahko proti Drugemu tiru, če pa nameravate delati stranko? Ti ni jasno, da boste odvrnili vse volivce s Primorske?
Modrost in prizadevnost za dobrobit naroda sta še vedno vrednoti. In kaj za hudirja se je zgodilo s temi klenimi Slovenci z bistrimi glavami? Kar verjeti ne morem, osupla sem! Se poldrugi milijon naroda požvižga … Beri dalje
Objavljamo komentar o nedeljskem referendumu, ki so nam ga je v objavo posredoval predstavnik Krščanskega foruma SDS. Referendum o zakonu o izgradnji drugega tira na železniški progi Divača-Koper je ne glede na rezultat pokazal izredno … Beri dalje
Zmeden nastop ministra Gašperšiča na ponedeljkovem omizju z naslovom »Resnica o drugem tiru«, ki se je odvilo v koprskem Obrtniškem domu, nas je zaposlene v Luki Koper dokončno prepričal o vprašanju Zakona o drugem tiru. … Beri dalje
Pobudnik referenduma o zakonu o drugem tiru Vili Kovačič je na zadnji tiskovni konferenci, ta je bila v četrtek, 21. 9. 2017, ob 11. uri v prostorih Slovenskega svetovnega kongresa, pred nedeljskim glasovanjem, predčasno glasovanje … Beri dalje
Naša vlada ponuja narodu Zakon o drugem tiru kot rešilno bilko – Noetovo barko. Če misli resno na dobrobit naroda, potem je hudo nespretna, saj je investicijski projekt, ki ga vsiljuje, pripravljal povsem nekredibilen Poldrugi … Beri dalje
Vlada bo poraženka v vsakem primeru. Če referendum uspe, bo morala spakirati. Če pa ne uspe in bo vztrajala na spornem projektu, bo šla v zgodovino kot glavni krivec za dokazano sporno investicijo, za katero zraven vsega ob začetku izgradnje sploh še ne vemo, koliko bo stala, kdaj se bo lahko začela in kdaj končala.
Gasilci delajo več ali manj prostovoljno, čeprav bi gašenje na Kraškem robu morale plačati Slovenske železnice, saj so odgovorne za požare ob železniški progi. V mednarodnem društvu za zaščito okolja in narave Alpe Adria Green (AAG) smo gasilcem izredno hvaležni za njihovo delo. Čeprav so stalno življenjsko ogroženi in utrujeni, nikoli »ne jamrajo«, pač pa iščejo rešitve, kako bi čim prej pogasili požare ob progi, ki ogrožajo tako tamkajšnje prebivalstvo kot tudi domače in divje živali ter samo naravo.
»Problematika ”drugega tira” načenja v Sloveniji nikoli jasno zastavljeno vprašanje, kateremu delu Evrope želimo, da Slovenija pripada. Prepričan sem, da vsi zagovorniki ”drugega tira” želijo Slovenijo kot del Zahodnega Balkana in mi, ki nasprotujemo, kot del Srednje Evrope. Za volivce mogoče ta dilema ni tako jasna, žal. Mislim, da bi bilo potrebno pred referendumom bolj jasno povedati, da ZA pomeni glas za Balkan in PROTI glas za Evropo.«
Spoštovani gospod župan! Dobro se spominjam časov, to je bilo še predno je bila železniška proga do Kopra zgrajena, da je tovor za Luko Koper prihajal po železnici do postaje Hrpelje-Kozina in Podgorje. Tu so … Beri dalje
Vladni projekt drugega tira je obupen poskus, kako pridobiti nove možnosti za novo izčrpavanje davkoplačevalcev. Vlada vseskozi poudarja: »Drugi, ne dvojni tir.« V resnici pa potrebujemo moderno dvotirno progo Koper-Divača in posodobitev celotne slovenske železniške infrastrukture.
1. Vladni projekt 2TDK »Drugi tir« »prof. Bogdan Zgonc« – drugi tir z ubežnimi predori – dolžina trase: 27,1 km, naklon proge: 17‰ – število predorov: 8, dolžina: 20,5 km, podzemno izogibališče v naklon: 17‰ … Beri dalje
Projekt Drugi tir v končni fazi ne bo 1,0 milijarde, ampak se lahko z gotovostjo napoveduje vrednost med 2,2 do 2,5 milijarde. Tako velika razlika pa lahko nastane samo zaradi namena sistematičnega zavajanja in prikrivanja dejanskih stroškov.