Kam drvimo z drugim tirom?

Foto: MMC/TV Slovenija

Vlada bo poraženka v vsakem primeru. Če referendum uspe, bo morala spakirati. Če pa ne uspe in bo vztrajala na spornem projektu, bo šla v zgodovino kot glavni krivec za dokazano sporno investicijo, za katero zraven vsega ob začetku izgradnje sploh še ne vemo, koliko bo stala, kdaj se bo lahko začela in kdaj končala.

Beri dalje

Kdo se boji Vilija?

»Vili« to ni črno beli kit, orka iz filma, Vili Kovačič je državljan »K«, ki je opozarjal na Teš6 in sedaj nasprotuje zakonu o gradnji drugega tira. Nikakor pa ne nasprotuje gradnji dvotirne železnice, ki … Beri dalje

Dr. Andrej Umek: Na referendumu »drugi tir« je ZA glas za Balkan, PROTI je glas za Evropo

Dr. Andrej Umek: Časi vase zaprte Jugoslavije so, hvala Bogu, dokončno minili in država mora v železniško infrastrukturo vlagati veliko več!

»Problematika ”drugega tira” načenja v Sloveniji nikoli jasno zastavljeno vprašanje, kateremu delu Evrope želimo, da Slovenija pripada. Prepričan sem, da vsi zagovorniki ”drugega tira” želijo Slovenijo kot del Zahodnega Balkana in mi, ki nasprotujemo, kot del Srednje Evrope. Za volivce mogoče ta dilema ni tako jasna, žal. Mislim, da bi bilo potrebno pred referendumom bolj jasno povedati, da  ZA pomeni glas za Balkan in PROTI glas za Evropo

Beri dalje

Manifest razuma proti hvalnici norosti!

DavkoPlacevalciSeNeDamo

Vladni projekt drugega tira je obupen poskus, kako pridobiti nove možnosti za novo izčrpavanje davkoplačevalcev. Vlada vseskozi poudarja: »Drugi, ne dvojni tir.« V resnici pa potrebujemo moderno dvotirno progo Koper-Divača in posodobitev celotne slovenske železniške infrastrukture.

Beri dalje

V Italiji bi drugi tir Divača-Koper zgradili najmanj dvakrat ceneje

V Bellunu julija 2017 predstavili projekt železniške proge Calalzo-Cortina (http://blog.tuttotreno.it)

Razvojni projekti, povezani z železniško infrastrukturo, so v pripravah tudi v naši soseščini. Naše zanimanje je vzbudil projekt železnice, ki naj bi posegla v najbolj gorate predele Benečije, še posebej pozorni smo bili na stroške izgradnje takšne železniške proge.

Beri dalje