Jure Leben se sumi nezakonitega ravnanja pri projektu 2TIR
Pojavila se je možnost odkrivanja pomembnih dokumentov, ki dokazujejo, da se je projekt Drugi tir odvijal po sistematičnem vzorcu zavajanja slovenske javnosti, po principu kriminalne združbe
Pojavila se je možnost odkrivanja pomembnih dokumentov, ki dokazujejo, da se je projekt Drugi tir odvijal po sistematičnem vzorcu zavajanja slovenske javnosti, po principu kriminalne združbe
Delo je dne 31.8.2018 odlično pojasnilo zmedenost naše oblasti in njenih akterjev. Ministrski kandidat g. Leben z izjemno mimiko telesa stopa pred državljane in jim pojasnjuje » Več narave ali pa lažji posegi vanjo«. Nesrečni … Beri dalje
Referendum o drugem tiru je potrebno ponoviti. S to odločitvijo se je danes na Vrhovnem sodišču zgodilo nekaj neverjetnega. Če je bil Vili Kovačič še sinoči, ko smo se z njim pogovarjali, zelo skeptičen glede … Beri dalje
»Vili« to ni črno beli kit, orka iz filma, Vili Kovačič je državljan »K«, ki je opozarjal na Teš6 in sedaj nasprotuje zakonu o gradnji drugega tira. Nikakor pa ne nasprotuje gradnji dvotirne železnice, ki … Beri dalje
Kako s kozerijo nad samopoimenovanjem škarpenastega dopisnika? V vrelišču, ob skuhanem brodetu s škarpeno, bi vsak sladokusec ob malvaziji kar pomarendal z g. Boris Šuligojem. Problem pa bi nastal, ko bi ob prvem kozarčku ugotovila, … Beri dalje
Zakon o izgradnji Drugega tira je bil sprejet in dvakrat potrjen v DZ. Gre za najdražjo posamično investicijo v zgodovini Slovenije – za gradnjo proge Divača Koper na osnovi izjemno slabega projekta, ki je star 20 let in nas bo stal 3 milijarde. Pri tem pa vlada ignorira bistveno cenejšo varianto, ki jo zagotavlja inženirska stroka (celo samo 0,8 milijarde). Vlada Mira Cerarja tega ne želi in noče sprejeti zato, ker očitno želi delati netransparentno.
Za referendumsko kampanjo je vlada 97.000 evrov dodelila svojemu uradu za komuniciranje. S tem denarjem bo na referendumu 24. septembra poskušala ubraniti svoj zakon o drugem tiru, ki ga je koalicijska večina poslancev že uzakonila. … Beri dalje
Na referendumu je potrebno glasovati proti uveljavitvi takega zakona, ker je zakon koruptiven, ker uveljavlja traso Drugega tira, ki je nerazdelana, kar se je zapisalo g. Flacu in ker je vrednost prevelika glede na izplen v transportu in zato bomo slovenski davkoplačevalci plačevali investicijo, ki je neekonomska in namenjena zadostitvi izključno tujcem, ki nas bodo obenem prehiteli z izgrajenimi kapacitetami, ker bo naš projekt in izgradnja Drugega tira za okoli tri leta prepozna.
Naj ustavimo norijo? V članku, objavljenem v Družini, avtorja Bogomira Štefaniča, zastavljenem kot intervju z Vilijem Kovačičem, ki nasprotuje zakonu o gradnji drugega tira Divača–Koper, sem zasledil veliko zavajajočih trditev, ki naj bi prepričale davkoplačevalce, … Beri dalje
»Zdaj ali nikoli.« S temi besedami je predsednik vlade označil nujnost izgradnje drugega tira Divača-Koper. Pobudniki referenduma in največja opozicijska stranka trdijo: tir je predrag, trasa iz obdobja Ivana Zidarja pa neprimerna. Podpisi za razpis … Beri dalje
Pretekli teden je 2TDK objavil v več medijih oglasno sporočilo. Npr. v Delu. Bilo je objavljeno tudi v Financah, kjer so arhitektu Andreju Čuferju omogočili objavo popravka. Prejeli smo ga tudi sami in ga objavljamo … Beri dalje
Komisija za nadzor javnih financ je včeraj razpravljala o javnofinančni vzdržnosti projekta drugi tir. Državni sekretar Jure Leben in Metod Dragonja iz 2TDK sta zatrdila, da je projekt vzdržen, opozicijski poslanci so opozorili na njegove … Beri dalje
Ministrstvo za infrastrukturo je objavilo razlago sklepa vlade z njihove 138. seje glede drugega tira. To pojasnilo v grobem prikazuje kaj vladni sklep prinaša. Pravo razlago kaj to konkretno pomeni, pa v nadaljevanju povzemamo v … Beri dalje
Oviranje zbiranja podpor referendumu je povezano z navodilom dr. Mira Cerarja, predsednika Vlade RS, ki je še pred začetkom zbiranja podpisov dejal: »DO TEGA REFERENDUMA NE SME PRITI.« Zato je Kovačič odločen, da teh ekscesnih kršitev referendumske demokracije državljani ne smemo več tolerirati, to pa bo po njegovem mnenju mogoče, ko bosta resnica in poštenje tudi v provladnih medijih našli svoje mesto.
Pripis avtorja: komentar je bil poslan pomočnici urednika časnika Dela ga. Mateji Babič v soboto, dne 20. maja 2017. Ker ni bilo nobenega odgovora s strani naslovnice Vam pošiljam besedilo v objavo na Časnik z … Beri dalje
Uporabljali bomo vsa legalna sredstva, da se predragih, na korupciji utemeljenih mega projektov in zakonov o njih, v državi Sloveniji ne bo več izvajalo. Dovolj je bil TEŠ 6, dovolj je zavoženih investicij na naš račun, skratka dovolj nam je zakonov, ki nas razvojno siromašijo. Dovolj je voluntarizma predsednika vlade, zato je referendum nujen. Mi se ga ne bojimo! Vaše neslano etiketiranje na naš račun nam potrjuje, da smo na pravi poti. To je dober obet za referendum.
Končna različica zakona o drugem tiru je zadovoljiv skupek dogovorov vseh deležnikov – ministrstva, računskega sodišča, civilnih iniciativ, Luke Koper in Slovenskih železnic – v rokah pa jih drži vodja civilne iniciative Davkoplačevalci se ne … Beri dalje
Ob drugem glasovanju v Državnem zboru se je ponovno pokazalo, kako siromašni so razlogi za nepotrebno koruptiven in tehnično popolnoma neprimeren projekt enojni drugi tir oziroma zakon o njem. Razprave koalicijskih poslancev in njihove »utemeljitve« … Beri dalje
V eni od Tarč ne tako dolgo nazaj so streljali na glinaste golobe, tistih pravih dveh sočnih vrabcev v roki pa še omenili niso. Vlada še zdaj ne ve, ali bi se lotila s »fračo« … Beri dalje
Vlada ni ponudila pravih odgovorov na kritične pripombe in odprta vprašanja. Da bo mera polna, so dominantni mediji začeli promovirati predloge nove trase in novih rešitev in to potem, ko smo dolga leta pripravljali gradbeno dokumentacijo, zarisali progo, odkupili zemljišča ter po drugi strani ugotavljali, da je sedanja proga zasičena s tovori kljub ukinitvi potniškega prometa, in da zaradi tega Luka Koper že sedaj izgublja velike posle.