Izjava treh inženirskih nacionalnih organizacij o projektu “drugi tir”

Inženirska stroka je soglasna, da vsekakor moramo graditi dvotirno progo in ne enotirne z dodatnim servisnim tirom za evakuacijo ob tem, da ostane delujoča stara proga z nevarnim odsekom Črnotiče-Hrastovlje. Potreben je ponovni strokovni premislek. Če smo se odločali toliko časa (20 let), dodatno leto ni vrženo stran, niti finančno, niti časovno.

Vlaka ni mogoče več zaustaviti?!

To je vlak brez voznega reda, v čudežni deželi pod Triglavom. Upravljajo ga gospodje: minister za infrastrukturo, njegov sekretar in direktor družbe DRI. Seveda se peljejo po drugem tiru v neznano, vendar z milijardami, ki … Beri dalje

Izjava strokovne skupine dr. Duhovnika o vladnem projektu “drugi tir”

Kot strokovna skupina zahtevamo, da se Luki Koper zagotovi umirjen in kakovostne razvoj, tako, da čimprej dobi povezavo z zalednimi državami ter pri nas zagotovi gospodarstvu pospešen stik s svetovnimi trgi, našemu gospodarstvu pa vzdolž logistične povezave zagotavlja rast, saj bomo samo tako lahko ujeli razvojne gospodarske trende in se partnersko vključili v razviti svet.

Drugi tir – drugi TEŠ6?

Po predlogu StrS bi tako dobili moderno dvotirno železnico v dolžini 30,4 km, kjer bi bilo samo 4 km čisto nove proge, medtem ko vladni predlog govori o čisto novem enem samem tiru v dolžini 27,1 km, stari tir pa bi še nekaj časa ostal v takem stanju, kot je sedaj. Finančna ocena predloga StrS je zmernejša in verodostojnejša: celoten projekt je ocenjen na cca. 800 milijonov eur. Za ta denar bi dobili prenovljen trenutni tir, ob njem nov drugi tir, vse skupaj skrajšano s 4 kilometrskim predorom.

Drugi tir, tir do pekla?

Državni projekt “drugega tira” nima časovnega programa in ne programa načina graditve, ni investicijskega programa, je pa »izbrana« že cena in to zadostuje. Če napoveduješ končni rok, moraš izbrati začetek in določiti roke za vse vmesne stopnje. Gospe in gospodje, to je drugi tir, tir do pekla!

M. Gregorič, Slovenski čas: Upor v Luki Koper

… kot posledica napak vlade in ogroženosti pozicij dejanskih gospodarjev Luke Nezadovoljstvo v Luki Koper je povzročala cela vrsta spodrsljajev in vprašljivih odločitev ministrstva za infrastrukturo. Npr. nezrela začetna izjava ministra Petra Gašperšiča, da namreč … Beri dalje

Pomanjkanje koncepta in nesposobnost – primer Luka Koper

V smislu dobrega gospodarja bi upravičeno pričakovali, da bi Vlada ali bolje Vlade skrbele za konkurenčnost našega vitalnega logističnega koridorja. Nič od tega se ni napravilo, ohranjal se je več kot 30 let star koncept »drugega tira«. Divje stavke, gnane z bolestno samoupravno nostalgijo, vodijo Luko v mednarodno izolacijo, nekonkurenčnost in postopni propad.