Odgovor dr. Duhovnika g. Flacu

Na referendumu je potrebno glasovati proti uveljavitvi takega zakona, ker je zakon koruptiven, ker uveljavlja traso Drugega tira, ki je nerazdelana, kar se je zapisalo g. Flacu in ker je vrednost prevelika glede na izplen v transportu in zato bomo slovenski davkoplačevalci plačevali investicijo, ki je neekonomska in namenjena zadostitvi izključno tujcem, ki nas bodo obenem prehiteli z izgrajenimi kapacitetami, ker bo naš projekt in izgradnja Drugega tira za okoli tri leta prepozna.

Vili Kovačič in dr. Jože Duhovnik

Vlada in njej kapitalsko podrejeni mediji ovirajo referendumsko pobudo

Oviranje zbiranja podpor referendumu je povezano z navodilom dr. Mira Cerarja, predsednika Vlade RS, ki je še pred začetkom zbiranja podpisov dejal: »DO TEGA REFERENDUMA NE SME PRITI.« Zato je Kovačič odločen, da teh ekscesnih kršitev referendumske demokracije državljani ne smemo več tolerirati, to pa bo po njegovem mnenju mogoče, ko bosta resnica in poštenje tudi v provladnih medijih našli svoje mesto.

Poslanci koalicije kot orodje koruptivne mreže v RS?

Zakon, ki je bil zavrnjen v Državnem svetu potrjuje projekt, ki je najdražji, najbolj nedodelan (kljub 20 letom študij), ne vemo ali bo proga dvotirna ali enotirna, gradil bi se objekt, ki bi imel železniško povezavo brez železniške proge. Končna cena ni znana in jo odgovorni predstavniki ministrstva za pravo dvotirno povezavo ne upajo pojasniti. Zakon začenja investicijo brez prepoznane investicijske vrednosti. KPK je izdala negativno mnenje o zakonu.

Izjava treh inženirskih nacionalnih organizacij o projektu “drugi tir”

Inženirska stroka je soglasna, da vsekakor moramo graditi dvotirno progo in ne enotirne z dodatnim servisnim tirom za evakuacijo ob tem, da ostane delujoča stara proga z nevarnim odsekom Črnotiče-Hrastovlje. Potreben je ponovni strokovni premislek. Če smo se odločali toliko časa (20 let), dodatno leto ni vrženo stran, niti finančno, niti časovno.

Drugi tir – drugi TEŠ6?

Po predlogu StrS bi tako dobili moderno dvotirno železnico v dolžini 30,4 km, kjer bi bilo samo 4 km čisto nove proge, medtem ko vladni predlog govori o čisto novem enem samem tiru v dolžini 27,1 km, stari tir pa bi še nekaj časa ostal v takem stanju, kot je sedaj. Finančna ocena predloga StrS je zmernejša in verodostojnejša: celoten projekt je ocenjen na cca. 800 milijonov eur. Za ta denar bi dobili prenovljen trenutni tir, ob njem nov drugi tir, vse skupaj skrajšano s 4 kilometrskim predorom.

Drugi tir, tir do pekla?

Državni projekt “drugega tira” nima časovnega programa in ne programa načina graditve, ni investicijskega programa, je pa »izbrana« že cena in to zadostuje. Če napoveduješ končni rok, moraš izbrati začetek in določiti roke za vse vmesne stopnje. Gospe in gospodje, to je drugi tir, tir do pekla!