Stopil je v sredo strahu

Ker je vse mogoče, kadar se ne bojimo Gospoda, tudi umreti zaradi ljubezni, če je treba. Prav zato se nam na veliko noč razkriva v svojih ranah. Da se ga ne bi bal v ranjenih mojega življenja, v njih je, On, ki sem se mu zdel dovolj vreden, da dá zame svoje življenje.

Karantena nam je vzela vsakdanji pozdrav, stik oči in stisk roke

Povsem votle so besede objektivističnih in nadzgodovinskih pogledov, da bo šlo življenje naprej tudi po tej epidemiji covid -19, ker je še vedno šlo, saj si je tudi po kugi v času cesarja Justinijana leta 542, Boccaccia leta 1348, Shakespeare v začetku 17. stol., svet znova opomogel. Življenje si je res opomoglo, ni ga bilo konec, a generacija, ki je kugo doživela, je bila zdesetkana, preživeli pa z njo trajno zaznamovani.

Marko Rijavec: Videti pomeni razumeti

Kako bomo odgovorili na ta prelomni trenutek zgodovine? Bomo razumeli, da moramo odgovoriti? Res, ni tako hudo narediti napake. Hudo je zakriti si oči in trditi, da je vse v redu, ko ni tako, in ne poslušati, ko so besede najbolj jasne. »Za sodbo sem prišel na ta svet, da bi videli tisti, ki ne vidijo, in oslepeli tisti, ki vidijo.« (Jn 9,39)

Epidemija je grožnja. Naj postane priložnost.

Peter Lah: ”Za srečno življenje je potrebno biti pripravljen. Pripravljen tudi in predvsem na bolezen in smrt. Če se namreč sam nisem pripravil, me bo tok dogodkov odnesel s sabo kot čoln brez krmila. Priprava na smrt pomeni, da je moje življenje urejeno.”

Kompliciranje. Morda se to dogaja tudi vam

Jezus pravi, da je treba biti do sebe zelo zahteven, veliko bolj kot do drugih ljudi. Golo izpolnjevanje zapovedi je samo iskanje lukenj v zakonu, lukenj, v katerih se kmalu lahko znajdemo tudi sami. Zato je treba narediti korak več, ne korak manj. Korak bližje človeku in Bogu je to – in ne zgolj »kompliciranje«.

Marko Rijavec: Jagnje

Nežnost, ranljivost, zaupanje med nami so tako pomembni. Ker je človek v resnici šibek, ne močen, in ker je resnična moč človeka v drugem, ne v sebi. Zato in samo zato si je treba upati tvegati. Ker je bolje umreti zaradi ljubezni kakor živeti sam.

Marko Rijavec: Spopad z življenjem

Da beg – preložitev težkih vprašanj na kasneje – ni pravi odgovor, bomo dojeli šele tedaj, ko bomo razumeli, da težka vprašanja, provokacije, dvomi, na katera je treba odgovoriti, niso nič drugega kot glas vpijočega v puščavi (Mt 3,3), klic v življenje iz kraja smrti, trenutek, ko bo »Sveti Duh bo prišel nadte in te bo obsenčila moč Najvišjega; zato bo tudi Sveto, ki bo rojeno« iz te zoprne situacije, iz tega vprašanja, »Božji Sin.« (Lk 1,35)

Ministrstvo za boj proti hitro rastoči epidemiji osamljenosti

Sam upam, da bo nekoč prišlo do konkretne in ne le teoretske sprave med vero in znanostjo, med oznanilom in družbo, ko bo Kristus na križu oznanjen tako, da ga bo tisti, ki bo ob Njem tudi sam na križu, podobno kot desni razbojnik, lahko neposredno prosil, naj mu prav ta trenutek lajša bolečine, depresijo in strah, obenem pa bo lahko pred vsemi okoli sebe brez zadrege izpovedal vero: »Jezus, spomni se me, ko prideš v nebeško kraljestvo

Praznina, prostor upanja

Ko mi je umrl oče, sem tudi sam izkusil strahotno stisko, ki jo doživlja človek pred grobom. Naenkrat v življenju nastane velika praznina. Smrt v človeku izkoplje tako globoko luknjo, da je nič, prav nič na tem svetu ne more napolniti. In ta nič boli najbolj od vsega.

Sveti Pavel o svobodi

Sveti Pavel o svobodi

Zelo dobro vemo, da je razčiščevanja usedlin, ki nam jemljejo svobodo za podaritev drugemu, dolgotrajen in zahteven proces. In prav zato ponovimo s sv. Pavlom: ‘Če se daste voditi Duhu, vas bo osvobodil za svobodo, za ljubezen’ (Gal 5,18).