V kašnem okolju in družbi si želim živeti?

Strah je čustvo, ki ima lahko močan vpliv na naše ravnanje in odločitve. Ko v pričakovanju česa hudega, neprijetnega, strah sproži obrambni mehanizem, skorajda ni več prostora za učenje, ustvarjanje in osebno rast.

Vsakič, ko se zmotim

Vsakič, ko se nekdo zmoti, ko naredi napako, se počuti bolj ali manj neprijetno. Ko uvidi, da je njegova napaka povzročila neko večjo negativno posledico – škodo – in je tako škodoval nekomu drugemu, se … Beri dalje

Zmerjanje samega sebe

Ko oseba komentira sebe in svoje postopke, lahko naglas ali pa v »notranjem govoru«,  to imenujemo notranji komentar. Če pa oseba na te komentarje še odgovarja sama sebi, pa imenujemo to obnašanje »notranji dialog«. Na … Beri dalje

Učenje iz verižnega poskusa

Kako vse se lahko učimo? Lahko se učimo na pamet. Naučeno preverimo z reprodukcijo učenega. Lahko se učimo iz konkretne situacije v življenju, ki je za učečega nova. Naučenega ni treba preverjati, saj to sproti … Beri dalje

Šola ni vrtec

Pa bi kdaj morala biti. Vrtec je življenje. Za veliko vrtcev v Sloveniji to velja. Kaj to pomeni. V vrtcu se otroci igrajo, učijo, pripravljajo mize za obroke, pospravljajo. In vse to je zelo podobno … Beri dalje

Kavelj 22: Kr neki poskus

Kot očetu mi je kakovost šol vedno pomenila eno najpomembnejših tem. Kjerkoli, na Bavarskem ali v Sloveniji. Morda nekoliko manj na Bavarskem, ker nisem imel nobenega razloga za nezadovoljstvo. In precej bolj v Sloveniji, verjetno … Beri dalje

Šolski sistem izgubljenih mesecev

Junij se je prevesil v svojo zadnjo tretjino. Odrasli lahko že ves mesec opažamo, kako se šolarji vseh starosti nenehoma potikajo po cestah. Na vprašanje, »kaj delate v šoli?« otroci pošteno odgovarjajo:  »Nič.« Malce starejši … Beri dalje