Tanja Fajon & Co., strahopetci se najraje skrivajo za otroci

Razmere v Sloveniji so preresne, da bi nepremišljeno politikantsko geslo, s katerim Tanja Fajon & Co predpostavljajo in posredno obtožujejo vlado prilaščanja otrok, lahko nemarno prezrli. Verjetno gre dejansko za stisko nekaterih mater in manj sredstvo rušenja aktualne oblasti, kjer je vse, kar vodi k cilju, dovoljeno. Predvsem laž in demagogija!

Ker se tudi učitelji učimo, bolje sodelujemo in si med seboj pomagamo

Medtem ko preveč ljudi na družbenih omrežjih zliva žolč in komunicira pod vsakim nivojem, si učitelji iz vse Slovenije, prej neznanci, zdaj novi sodelavci na daljavo, med seboj pomagamo, drug drugega spodbujamo in imamo vedno v ospredju učence. In to daje upanje za ta nori svet, ker so otroci v dobrih rokah.

Slovenski katoliški pedagogi za vzgojo za ljubezen do domovine in države

Društvo katoliških pedagogov Slovenije že drugič zapored ob dnevu Rudolfa Maistra na Osnovni šoli Radlje ob Dravi organizira mednarodno konferenco Vzgoja za ljubezen do domovine in države. Na njej bodo predavatelji iz Slovenije in tujine spregovorili o nastanku samostojne države, pomenu državnih simbolov, narodni identiteti, pravnih vidikih demokratičnosti in suverenosti in o tem, kako mlade spodbujajo k ljubezni do domovine in države v nekaterih drugih državah.

Šolarji z maskami ali brez

Neodvisni strokovnjaki ne obstajajo. So samo drug od drugega odvisni in med seboj povezani učitelji, ravnatelji, zdravniki, pedagogi, socialni delavci, psihologi in upajmo, da tudi politiki. Da bi učitelji in ravnatelji stvari vzeli v svoje roke, potrebujejo najprej zaupanje.

Kako v razmerah koronavirusa v procesih učenja in izobraževanja izrabiti priložnosti digitaliziranja

Tehnologija je milijonom dijakov in študentov omogočila nadaljevanje učenja tudi sedaj, ko neposredni stiki niso mogoči. Ko bo epidemija enkrat za nami, bomo lahko opazovali, katere izmed e-rešitev, ki so bile v procese učenja in izobraževanja uvedene kot nujne (na silo), bodo ostale. Nekateri pričakujejo, da mnoge. Pa ne samo zaradi možne racionalizacije procesov (prihranek časa, boljša logistika, manjši stroški), ampak zlasti zaradi možnosti povečanja ustvarjalnosti, inovativnosti, prilagajanja rešitev posamezniku.

Obstoječi sistem potrebuje mlade, ki so brezposelni

Če bi se v tem trenutku sam znašel pred odločitvijo o nadaljnjem izobraževanju, bi iskal med tistimi fakultetami, ki si upajo objaviti podatke o deležu diplomantov, ki eno leto po končanju študija dobijo službo na svojem področju in povprečni plači v tej stroki.

Dr. Ivan J. Štuhec: Pri predsedniku države o šolstvu

Posredovanje znanja je potrebno postaviti v kontekst ponudbe in povpraševanja in pri tem je pobuda posameznikov in države popolnoma enakopravna, je Bučarjevo stališče, ki mu večina levo-liberalnih ideologov nasprotuje, kar je v opreki z njihovo vsaj liberalno, če ne levo nazorsko opredelitvijo.

Naše otroke v javnih ali zasebnih šolah je potrebno enako obravnavati

Osemnajstletnik in njegove ocene

Kdo je dal pobudo oziroma kdo je pooblastil odredbodajalca, da sme šolar, ko dopolni 18 let, staršem dovoliti ali prepovedati vpogled v njegove ocene in disciplinske vpise v šolskem dnevniku? Prav gotovo ne starši in … Beri dalje

Poslanci razočarali katoliške laike

V Svetu katoliških laikov, ki združuje 35 katoliških laiških organizacij, smo z velikim razočaranjem sprejeli odločitev 60 poslancev državnega zbora, ki so v torek, 21. novembra, sprejeli predlog  o začetku spremembe Ustave RS glede financiranja … Beri dalje

Svoboda in odgovornost v slovenski šoli

Veliki sovražnik svobode učiteljev in učencev so lahko delovni zvezki. Hočeš nočeš imajo danes delovni zvezki marsikje vlogo učnega načrta. Učitelji učijo to, kar je v delovnem zvezku. Otroci se učijo to, kar je v delovnem zvezku. Starši želijo, da je ves delovni zvezek izpolnjen. Svobode ni več.

Pokvarjenost

Lovke »naših« na miselnost ljudi zaključi še absoluten monopol na medijskem področju. O moči medijev na našo miselnost vemo vse. A premalo se te moči zavedamo in lenoba nam onemogoča napor, da bi se ga osvobodili. To pa nas ne odvezuje od dela in napora, da se vrnemo h gradnji trdne družine, ki bo odprta za življenje in družbo, ki bo spoštovala tako edinost, enotnost kakor različnost, ki bo ljubila svoje in sprejemala tujce, ker bo polna življenje in svobode v resnici in pravici.

O prepovedi kaznovanja otrok

Politika se čedalje bolj radikalno vpleta v družino in predpisuje zakone, ki jih bom kot oče, ki svojo vlogo jemlje resno in odgovorno, prisiljen kršiti. Predlagatelji se s svojimi rešitvami zapletajo v paradokse in izražajo veliko mero podcenjevanja staršev. Hkrati s tem, ko vneto zagovarjajo nekaznovanje otrok, vsem, ki mislimo in vzgajamo drugače, grozijo z represijo.

Med zasebno in državno šolo

Razmerje med zasebnim in državnim šolstvom je po svetu različno. V Libanonu na primer, je zasebnih šol 85%, v Španiji nad 50%… Gre za vrtce, osnovne šole, srednje in visoke šole. Pri nas so bile … Beri dalje