Šola prijazna in zahtevna

Učitelj in ravnatelj naj raziskujeta v svoji zahtevnosti, trdnosti in pogumu meje, znotraj katerih lahko stvari peljeta po svoje tako, da bo šola in pouk kar najbolj uspešna in učinkovita, da bosta prijazna na ta … Beri dalje

Danes otrok ne kradejo »cigani«, kot so včasih strašili

Všeč mi je, ker papež ne podpira ne permisivne ne »špartanske« vzgoje. Ne postavi se na eno ne na drugo stran. »Treba je najti ravnovesje med skrajnostma, ki sta obe enako škodljivi…”

Pri vzgoji otrok se kaže problem, ki dobiva vedno večje razsežnosti. Da so nam otroci ukradeni. Ne, danes otrok ne kradejo »cigani«, kot so včasih strašili. Danes otroke kradejo bodisi različne elektronske naprave bodisi različni treningi, vaje itd. 

Beri dalje

A. Umek, Delo: Izobraževanje za prihodnost

Družbi znanja naproti. Samo kakovostno znanje naredi družbo ustvarjalno, konkurenčno in bogato. Znanje je bilo skozi vso človeško zgodovino pomemben dejavnik, ki je odločal o napredku ali zaostajanju določenega področja ali skupnosti, o njenem blagostanju … Beri dalje

U. Vehovar, Pogledi: Prilika o egalitarizmu

In memoriam Harrisonom Bergeronom slovenskega izobraževalnega sistema Slovenski izobraževalni sistem brani in časti egalitarizem. Izvor tega fenomena predstavlja kultura, ki prežema to družbo od vekomaj. Ta kultura je v osnovi tradicionalna in vztraja pri pojmovanju, … Beri dalje