V teh dneh odmeva odločitev upravnega sodišča, da je Center za socialno delo Velenje z namestitvijo dečkov v rejniško družino posegel v pravico do družinskega življenja babice. Upravno sodišče pa ni ugodilo zahtevku babice, da se dečka do pravnomočnosti odločitve vrneta k starim staršem, o tem bodo tekli posebni postopk. Predstaniki CSD Velenje vztrajajo, da sodišče ni presojalo same zakonitosti namestitve mladoletnih otrok v rejniško družino in da so na CSD delovali v korist otroka.
O javni komunikaciji CSD v tem primeru, smo za mnenje vprašali Damjano Pondelek, strateško svetovalko vodstvom in krizna komunikatorko pri urednica.si.
Damjana Pondelek:
Kdor je predstavnikom CSD svetoval ostre javne odzive v odnosu do sodišča, medijev, starih staršev, javnosti… ne razume družbe (in družine) in posledic, ki jih takšna komunikacija prinaša za ugled, zaupanje, razplet situacije, za prihodnost stroke in tudi politike. V zaostrenih situacijah šteje vsak korak in je odločilna vsaka beseda, izrečena v javni prostor, zato je profesionalno upravljanje krizne situacije nujnost, vključno z učinkovito, empatično komunikacijo, ki razume in spoštuje bolečino in strahove družbe in stisko vseh prizadetih. Škoda za ugled, škoda za zapravljeno zaupanje. Se bojim, da so vodilni ta trenutek še vedno prepričani, da je tako kot ravnajo in komunicirajo, prav. Se bojim, da imamo problem sistemske narave, ki človeka enostavno ne vidi več oz. o tem ne more razmišljati.