DavkoplačevalciSeNeDamo gremo na referendum in bomo glasovali PROTI zakonu in tudi PROTI vladi

(http://referendumdrugitir.si/)

Z zakonom, ki je predmet septembrskega referendumskega odločanja, je zakonodajalec določil pogoje in načine izvedbe investicije v izgradnjo drugega tira železniške povezave na odseku Divača–Koper. Z omenjenim zakonom so posegli tudi v upravljanje in gospodarjenje z drugim tirom, ki bo po izgradnji postal del javne železniške infrastrukture.In v delovanje družbe za razvoj projekta drugega tira, določili pa so tudi pribitek na cestnino na nekaterih odsekih cestninskih cest in takso na pretovor v koprskem tovornem pristanišču.

Zakon v posameznih členih, ki jih bomo v kampanji ločeno izpostavili, prihaja v popolno neskladje s slovensko in evropsko zakonodajo, kar bomo podrobneje predstavili, saj smo prepričani, da morajo to poznati prav vsi državljani. Na ta način bomo pokazali, da člani stranke SMC na čelu s svojim predsednikom, ki je tudi predsednik slovenske vlade, zavestno zavajajo javnost, vse z namenom, da zagotovijo nadaljevanje mednarodne korupcije.

Trditve in navidezna opravičevanja, ki jih stalno ponavljajo predsednik vlade, minister za infrastrukturo, njegov državni sekretar, drugi vidni člani stranke SMC in vsi njeni podporniki, so pod krinko pravne države javno objavljene z enim samim namenom: zavajanje, zakonsko pokrita korupcija in zagotavljanje permanentnega nelegalnega delovanja.

Trdimo, da predsednik vlade, minister za infrastrukturo in državni sekretar na tem ministrstvu ob izjavi, da drugi tir zagotavlja nadaljnji razvoj Luke Koper in celotne Slovenije, padec zakona na referendumu, pa bo Slovenijo pahnilo nazaj v razvoju prometne infrastrukture, želi demagoško in nestrokovno ustvariti vtis, kako se vlada trudi za razvoj in to z enim samim projektom – 27 km odseka Koper-Divača. Resnica pa je ta, da vlada v teh dneh lahko samo proslavlja prave inženirske dosežke, ki so stari 160 let (BOROVNICA 2017). Stranka SMC in njena vlada ni sposobna uveljaviti najnovejših inženirskih rešitev, ker je nesposobna razumeti inženirski razvoj, kaj šele da bi ga znala uveljaviti.

Uprava SŽ, ki jo je postavila SMC, ni sposobna povečati potovalne hitrosti na preostalem delu proge do Šentilja in Hodoša, v isti sapi pa vneto zagovarja drugi tir na odseku Koper-Divača. Minister za infrastrukturo in direktor SŽ želita preko SDH zamenjati vodstvo Luke Koper, sama pa nista sposobna zagotoviti dovolj elektrike na novo zgrajeno progo proti Madžarski. Projektanti, ki niso sposobni izvedbe projekta elektrifikacije na progi Pragersko-Hodoš, danes se po tej progi  istočasno lahko vozi le en vlak, in ne znajo ponovno vzpostaviti dvotirne progo Maribor-Šentilj, so projektirali Drugi tir. Halo!

Za razvojno usmerjeno vlado Mira Cerarja je zgoraj zapisano izjemno slaba strokovna referenca. Slovenska vlada, predvsem pa to velja za stranko SMC, želi državljane načrtno zavest, s pomočjo njej zvestih medijev pa ustvarja vtis skrbnega gospodarja. V resnici pa nam ponuja 20 let star projekt, ki ga je »prežvekovala« tri leta, da sedaj v obupnem krču kričeče oznanja, češ: »Mi smo za razvoj in železniško povezavo med Koprom in Divačo.«

Odgovarjamo:

Državljani smo za sodobno železniško povezavo med Koprom in Divačo, zato smo zahtevali referendum, da zgradimo dvotirno progo med Koprom in Divačo:

  • HITREJE (do leta 2022 in ne do leta 2026),
  • CENEJE, ne za 3 milijarde, ampak za 800 milijonov EUR,
  • ZAKONITO, brez pridiha mednarodne korupcije in novega odlivanja denarja v tujino
  • TRANSPARENTNO, vsi koraki morajo biti javni in v konkurenci najboljših rešitev
  • STROKOVNO, uporaba zadnjih strokovnih spoznanj za regeneracijo energije namesto klasičnega zaviranja in netenja požarov.

DVOTIRNA PROGA MORA BITI ZGRAJENA leta 2022 in ne 2033, kot želi stranka SMC, ki slovenskemu narodu v pogubo nam ponuja prodati nestrokoven in zastarel projekt.

Vsem državljanom želimo sistematično razgaljali barabijo, ki je vgrajena v zakon, ki ga napadamo z referendumom.

Na Referendumu dejansko ne odločamo o zakonu, odločamo se za ali proti KORUPCIJI, NESTROKOVNOSTI, PRAVNEMU ZAVAJANJU in USTVARJANJU POGOJEV ZA NOVO BANČNO LUKNJO.

Trditve, da bodo izgradnjo proge Koper-Divača plačali njeni bodoči uporabniki in ne davkoplačevalci, je  POPOLNA LAŽ. Metod Dragonja je izračunal, da se po tem zakonu od uporabnikov proge zbere samo 1,8 milijarde, nikakor pa ni mogoče zbrati 3 milijarde, kolikor dejansko stane dvotirna proga po projektu Drugi tir. Državni sekretar na ministrstvu za infrastrukturo zavestno zavaja, ko trdi, da končne vrednosti projekta ne more povedati. Vsaj njemu, če ne celotni Vladi, je jasno, da bomo morali razliko v višini 1,2 milijarde plačati slovenski davkoplačevalci.

DavkoplačevalciSeNeDamo gremo na referendum in bomo glasovali PROTI zakonu in tudi PROTI VLADI.

DOST ‘MAMO!

Prispevek je bil prvič objavljen na spletni strani http://referendumdrugitir.si/.