Zavod Živim je še ena žrtev levičarskih skrajnežev, ki v spregi z vladnim ozadjem po spletu preganjajo podjetja in organizacije, ki oglašujejo ali svoje storitve nudijo nazorsko napačnim organizacijam.
Ljubljanski potniški promet zunanje in delno tudi notranje površine na mestnih avtobusih namenja objavi komercialnih ekonomsko-propagandnih sporočil, kar gotovo prispeva k obvladovanju stroškov tega podjetja v lastni Mestne občine Ljubljana. Na tak način je očitno prišlo tudi do pogodbe z Zavodom Živim, kjer so prepoznali, da bi takšna promocija storitev, ki jih zavod nudi svojim uporabnikom, gotovo privabila nove uporabnike ali vsaj opozorila potencialne uporabnike, da so jim tovrstne storitve, ki jih bodo morda nekoč potrebovali, na voljo tudi v Ljubljani.
Žal je do te poslovne odločitve, ki je pripeljala do pogodbenega razmerja med Zavodom Živim in LPP prišlo v “nepravem” času. Naj spomnimo na sporen poseg predsednika Vlade na področje medijske svobode, ki so ga nekatera podjetja hitro razumela, da se je potrebno izogibati poslovnim odnosom s podjetji in ustanovami v lasti fizičnih ali pravnih oseb, ki ne sodijo v oblastno politično orbito oziroma zastopajo ideje, s katerimi se aktualna oblast ne strinja. Ali pa se z njihovim delovanjem ne strinjajo politična ozadja, ki vzdržujejo pri življenju aktualno politično oblast.
Lov na čarovnice je polnem teku, trenutno na udaru Zavod Živim
Nad pozivom prvega ministra so bili navdušeni provladni mediji, saj si obetajo večji kos oglaševalske pogače. Navdušeni so bil tudi državljani, da imajo končno na oblasti človeka, ki udari po ”mizi in dela red”.
V resnici pa se je sprožil mehanizem “kuhane žabe”, ko bomo na koncu kuhani in pečeni pristali v diktaturi. In ko se nam bo to zgodilo, se bodo, po že iz preteklosti poznanem scenariju, začeli polniti zapori in psihiatrične bolnišnice s političnimi zaporniki, saj v našem pravnem redu obstaja vrsta predpisov, ki jih policijska država lahko zlorabi v odnosu do vseh, ki se s vzpostavitvijo diktature ne bodo sprijaznili. In jih bo k temu potrebno prosili z orodji policijske države. Da se ne bo dogagalo še kaj hujšega, saj na spletu že sedaj najdemo vrsto pozivov k linču, cele grožnje s ponovnim polnjenem jam in brezen se nekaznovano omenjajo …
Levičarski aktivisti so sedaj dosegli odstranitev oglasa, ki promovira poslanstvo Zavoda Živim, z ljubljanskega mestnega avtobusa. Od LPP je Savič odstranitev zahteval, ker naj bi imel Zavod živim odklonilen odnos do splava, kar se Saviču zdi družbeno nesprejemljivo stališče. In je (so) uspel(i) …
Kako naprej: se bomo kuhali naprej ali …
Seveda se sprašujemo, kdo je ta famozni Domen Savič, ki naj bi bil v ozadju enostranske prekinitve poslovnega dogovora med Zavodom Živim in LPP. Naj spomnimo, nedolgo nazaj je omenjeni Savič, ki sebe imenuje Državljan D, vernike zmerjal s ”klerotalibani in krotami, ki mahajo s križem”. Spomnimo pa naj vas tudi na njegovo reakcijo, ki se je zgodila pred nekaj dnevi, ko je stranko Socialnih demokratov, ker so na razpravo o sovražnem govoru povabili tudi dr. Žigo Turka, javno dobesedno poslal ”v k…”.
Po sedaj še nepreverjenih informacijah, naj podjetje LPP sploh ne bi obvestilo svoje pogodbene stranke Zavod Živim, da bo prekinilo s pogodbeno dogovorjenim oglaševanjem. Kar je seveda nekaj povsem nedopustnega v poslovnem svetu. Očitno je podjetje LPP podleglo pritisku radikalnih levih aktivistov in oglas tudi odstranilo. Še bolj očitno pa je, da je državljan D, kot se na socialnih omrežjih predstavlja Domen Savič, izpostava vladnega ozadja, ki pripravlja pogoje za vzpostavitev policijske diktature, sodnega preganjanja opozicije in zdravorazumske javnosti (kolikor jo spoh še je). Seveda državljan D in njegovi somišljeniki tega ne bi mogli početi brez soglasja ali celo naročila z vrha oblasti.
Torej: kako naprej?