Spreobrnjenje duše k izdelkom

“Prednost” Amwaya je, da je odkril religioznost potrošništva in se odkrito organiziral kot cerkev – kar si vsi potrošniški sistemi na tiho želijo.  Upiram se krilatici, da religija hoče intimo, potrošniki sistem pa denarnico; oz. … Beri dalje

Od najstarejše kmetijske šole do Učilne okusov

Tone Hrovat: na Ljubljanski tržnici odpiramo Učilno okusov za potrošnike in turiste. Kot učitelji tistih, ki prodajajo na tržnici, želimo predstavljali in promovirali njihove izdelke. Ne bomo konkurenti njihovim izdelkom, ampak bomo njihova strokovna in učna infrastruktura. Obenem bomo učili potrošnika, zakaj je smiselno kupovati neposredno od proizvajalca, torej na tržnici.

Super živila za super počutje in super zaslužke

Ste že dodali v svoj prehranjevalni režim klorela alge, na primer v obliki temnozelenih tablet s pridevnikom »bio«? A zakaj bi jih, se sprašujete? Zato, ker vam pomagajo pri razstrupljanju telesa, pa naj to pomeni karkoli. Sliši se dobro, saj nas industrija in življenjski slog obilo zastrupljata in tako se je pač treba razstupiti. Ljudje, pamet v roke in ne dopustite zajedalskih posegov v vaše denarnice!

Zemlja ni le zemlja, je tudi čas!

Kriza, v kateri smo se znašli, in to ne prvič, ni le finančna kriza, temveč tudi kriza ekonomije, socialna in institucionalna kriza. Za izhod iz te krize ne zadostujejo stari recepti ekonomije. Ne zadostuje “razvoj”, ki je samo nedefinirana količinska rast. Zemlja ni le zemlja, je tudi čas! Potrošništvo je žal zunaj časa. V potrošniški družbi je čas klonil pred prostorom.

Božje dete se rojeva v revščini današnjega časa

Jaslice, božične pesmi, lučke, sveta besedila … vse to govori tudi danes! Božič je tu: Bog se znova rojeva – udomačuje med nami, v naših družinah, v mojem in tvojem srcu. Toda problem je prostor, čas, problem smo mi ljudje. Božič je postal najbolj sprejet verski praznik in s tem tudi blizu vernim in nevernim. Za nas verne to pomeni, da nam njegova vsebina lahko uide iz rok in da smo tudi mi nasedli njegovemu blišču, potrošništvu, folklori.

Papež kritičen do »kulture odpadništva«

V nedeljo je papež Frančišek po Twiterju obsodil »kulturo odpadništva«, ki selekcionira človeška bitja po kriteriju koristnosti. In to koristnosti potrošniški družbi in ne tradicionalnim odnosom, ki vladajo v družbi in razvijajo človeško empatijo in … Beri dalje

Družba stranmetanja

Se spomnite viharja iz oktobra 2007 zaradi zaletavih besed Janeza Janše v smeri, da “dokler iz smetnjakov gledajo štruce kruha, smo bogata družba”? Še huje je, večinoma še dobro hrano pospravljamo v hermetično zaprte posode, ki končajo v bioplinarnah, kjer se spremeni v zeleno energijo. Ekološko!

Miha Mazzini: Stresanje glave

Miha Mazzini nas v Siolovi kolumni spomni na pomen pozornosti, ki ga bi lahko izgubili (ali pa smo ga morda že?) z novimi tehnološkimi sredstvi, s pomočjo katerih lahko s stresanjem nosilca besedila, animiramo like … Beri dalje

Nam bo potrošništvo ukradlo božič?

Agresivna komercializacija božiča v adventnem času pri vernemu kristjanu zbuja nelagodje. Ne gre le za to, da se v tranzicijskih državah šele dvajset let privajamo marketinškim prijemom trgovcev v pred novoletnem času, poraja se tudi … Beri dalje