Historiat nastajanja železniškega odseka 5. koridorja Trst/Koper – Divača

Skupaj bi se morali usesti predstavniki “državnih” strokovnih institucij, zlasti z avtorji alternativnih variant in na podlagi tehtnih argumentov doseči skupaj z njimi soglasje o najprimernejši različici, razčistiti tudi očitke o previsoki ceni in tehnološki zastarelosti vladinega projekta ter o problematičnosti njegovega sofinanciranja s strani Madžarske pod skrajno neugodnimi pogoji.

Izjava zbora krajanov Krajevne skupnosti Črni Kal

Zbor krajanov Krajevne skupnosti Črni Kal poziva predsednika Vlade RS, da preuči možnost izgradnje inovativne »Duhovnikove« variante dvotirne proge, ki je za prebivalce Kraškega roba, Osapske in Rižanske doline najprimernejša, ker najmanj posega v krajino Kraškega roba, v celoti odpravi vse nevarnosti obstoječega tira za prebivalce ob progi in vodni vir in ker pomeni trajnostno rešitev za razvoj zelenega turizma.

Posnetek vožnje v kabini lokomotive za ogled dvotirne proge Divača – Koper s komentarji (VIDEO)

Simulacija oz. posnetek umeščenosti dvotirne proge Divača – Koper v prostor z vožnjo v kabini lokomotive OBB. Simulacija prikazuje kako se zgradi dvotirna proga Koper – Divača. V posnetku so navedene značilnosti projekta strokovne skupine dr. Duhovnika. Prikazana je tudi inovativna rešitev z varovanim in kontroliranim vrvnim mehanizmom za dviganje in spuščanje vlakov.

Izjava ob volitvah za rektorja Univerze v Ljubljani

PREJELI SMO. Spoštovani, ob volitvah za rektorja univerze v Ljubljani, sem v sredstvih obveščanja zasledil tudi podtikanja o času direktorovanja, kandidata za rektorja dr. Duhovnika v Litostroju. Kot bivši predsednik Neodvisnega sindikata v Litostroju, kateri … Beri dalje