Nova kolonizacija ali kaj ima papež Frančišek s poroko istospolnih?

papez francisekSlovenskim kristjanom so v zadnjem času tisti, ki sicer ne spoštujejo papeža, večkrat dali za zgled papeža Frančiška. Brez dvoma je sedanji papež vreden posnemanja v svoji evangeljski drži. Vreden pa je posnemanja tudi tam, kjer bi ga morali posnemati – v odnosu do istospolno usmerjenih oseb. Res je, da si sedanji papež prizadeva za spoštovanje vsakega človeka, a to nikakor ne pomeni, da izenačuje zakon in istospolne skupnosti. Pred dobrimi štirimi leti je kardinal Jorge Mario Bergoglio (papež Frančišek), tedaj buenosaireški nadškof, napisal pismo dr. Justu Carbajalesu, predsedniku sveta za laike v argentinski škofovski konferenci. V Argentini so tedaj sprejemali zakon, ki bi pravno izenačil istospolne skupnosti in zakonsko zvezo med možem in ženo. Prišlo je do številnih demonstracij proti temu zakonskemu predlogu. Pred eno od takih manifestacij, ki jo je organiziral omenjeni urad škofovske konference, je kardinal Bergoglio napisal pismo podpore. To pismo prikazuje papeža kot razumevajočega človeka velike širine, a tudi velikega zagovornika družine, ki temelji na zakonu med možem in ženo. Nekaj odlomkov iz tega pisma: »… Ta pobuda ni uperjena proti nikomur, ker res ne želimo soditi tistih, ki mislijo ali čutijo drugače kot mi … vendar nedvoumno mislimo, da ne moremo imeti za enako tisto, kar je različno, in da je pri sožitju v družbi nujno sprejemati razlike. Zakon je temelj družine in je družbena celica, ki je pred katerimkoli zakonodajalcem in je celo pred samo Cerkvijo. Iz tega izhaja, da bi sprejetje takega zakona, o katerem govorimo, pomenilo resnično veliko antropološko nazadovanje. Ne! Zakon enega moža in žene ni isto kot skupnost dveh oseb istega spola. Dobro razlikovati ne pomeni diskriminirati, ampak ravno nasprotno – pomeni spoštovati … V času, ko se tako poudarja vrednoto kulturne in družbene različnosti, je zares protislovno minimalizirati temeljno človeško različnost. Oče in mati nista isto. Ne moremo učiti prihodnjih rodov, da je pripravljati projekt družine, ki jo razumemo kot zavezo trajne zveze med enim možem in eno ženo, popolnoma enaka bivanju z osebo istega spola. Skrbno pazimo, da se nam ne zgodi, da bi s tem, ko vztrajamo pri priznavanju pravic, ki jih zahtevajo odrasli, ne pustili ob strani prvenstveno pravico otrok, da računajo na vzorec očeta in matere, da imajo očeta in mamo – kajti otroci morajo imeti prednost pred vsemi drugimi.«

Da naštete papeževe besede niso nekakšna posebnost, dokazuje še en primer:

Vatikanista Andera Toroinelli in Giacomo Galeazzi sta poročala, kako je papež ostro obsodil teorijo spola v knjigi Taka ekonomija ubija (Questa economia uccide), ki je v izhajanju . Ko se je papež vračal z obiska s Filipinov, je obsodil prizadevanje, da države v razvoju kolonizirajo s teorijo spola. Stvar je utemeljena, saj nekatere mednarodne humanitarne organizacije pogojujejo pomoč revnim državam s tem, da poučujejo teorijo spola v šolah ali na tečajih. In omenjena časnikarja sta v enem od pogovorov o novi knjigi potrdila, da papež Frančišek vztraja pri obsodbi teorije spola. Papež kritizira teorijo, ki hoče zabrisati naravne razlike med možem in ženo. Sveti oče naj bi to primerjal z genskim manipuliranjem, jedrskim orožjem in tiransko politiko, Herodovo protičloveškostjo v starem Jeruzalemu in politiko Hitlerja in Mussolinija. Težke besede, a nikakor ne neosnovane.
Ko je pred leti katoliška novinarka posredovala podatke o vzgoji v istospolnih družinah, jo je novinarsko častno razsodišče obsodilo in sprožilo javni linč, češ da je potvarjala raziskave. Ali lahko sedaj pričakujemo, da bo novinarsko častno razsodišče z enako ostrino obtožilo tiste novinarje, ki so potvarjali papeževa sporočila?

V zadnjem času se tudi v svetovnem merilu srečujemo z veliko nestrpnostjo gejevskih aktivistov, ki z vso vehemenco obsodijo tiste, ki se ne strinjajo z njimi. Znan je nedavni primer stilistov Domenica Dolce in Stefana Gabbana. Čeprav homoseksualca sta se zavzela za to, da bi otroci rasli v družinah z materjo in očetom. Zanju je vloga matere in družine ključnega pomena. »Nič otrok kemije, z ‘najetimi’ maternicami … Življenje ima naravno pot in obstajajo stvari, ki jih nikakor ne smemo spreminjati,« to je le eden od stavkov, s katerimi sta šokirala javnost. »Družina ni modni trend, ki se spreminja glede na zadnje smernice.«

Na te njune izjave se je ostro odzval Britanski glasbenik Elton John, homoseksualec, ki je poročen in ima dva otroka z nadomestno materjo. Še več, pozval je na bojkot kreacij znanega modnega para. In to samo zato, ker sta se izrekla v korist klasične družine, družine z materjo in očetom. Skratka, ker sta povedala svoje mnenje, ki je drugačno od mnenja nestrpnih aktivistov. In Elton John ni edini, ki se je tako ostro odzval. To je očiten dokaz, kaj se nam tudi v Sloveniji obeta s sprejetjem novega zakona. Kdor bo samo dejal, da je zanj vzor družine tista z materjo in očetom, bo doživel javni linč. Lahko bo ob službo, če bo to zagovarjal v javnosti ali v šoli. Imeli bomo novo diktaturo! Diktaturo, ki ne bo dopuščala drugačnega mišljenja ali ga bo strogo kaznovala. Dokazov za to imamo dovolj. Enega sem pravkar navedel.

Ali mi lahko kdo od zagovornikov novega zakona zagotovi, da bo učitelj v šoli lahko dejal, da je zanj idealna družine taka z očetom in materjo? Je kdo, ki mi lahko zagotavlja, da bo lahko matičar uporabil ugovor vesti in ne bo poročil istospolnega para? Bodo lahko starši zahtevali, da njegovemu otroku ne bo treba poslušati teorije spola v šoli? Ali nam lahko zagotovijo nevtralno šolo, tako, kjer ne bodo vsiljevali teorije spola? Dokler mi ne morejo zagotoviti takšne svobode mišljenja, bom skupaj s papežem Frančiškom proti novemu družinskemu zakonu.

Besedilo je bilo najprej objavljeno v aprilski, jubilejni izdaji revije Ognjišče.

_______________
Časnik je še vedno brezplačen, ni pa zastonj in ne poceni. Če hočete in zmorete, lahko njegov obstoj podprete z donacijo.