T. Mamić, Domovina: Mediji so kot Rdeča Kapica

Slovenski mediji so podobni Rdeči Kapici. Odpravlja se v gozd in ne ve, da jo bo napadel in pojedel volk.

Vlada je njena mamica. Za mamico ni jasno, ali se nevarnosti v gozdu res ne zaveda zaradi naivnosti ali pa je zaradi šoka pozabila, da ji je volk prejšnji teden snedel kokoš.

Mamica tako, namesto, da bi pomislila, kako vnukinjo obvarovati pred volkom, z možem glasno razpravlja, ali naj babici pošlje polič črnega ali belega vina.

Rdeča Kapica te črno-bele kregarije niti na razume in vdana v usodo čaka, da bo lahko šla na pot.

Volk, ki v gozdu preži na poti, je divja, odrasla mrcina. Vsa ljubkost Rdeče kapice ga ne bo niti najmanj zmedla, da ne bi z vso slastjo zagrizel vanjo. Vprašanje je samo še, kdaj pride ta trenutek.

Volk, ki preži na slovenske medije, je namazan z vsemi žavbami. Internet, padanje bralne kulture, slabšanje kakovosti slovenskih medijev, izkoriščanje honorarnih sodelavcev – če naštejemo samo nekaj dejavnikov, pomenijo za kakvostne slovenske medije smrtno obsodbo. Vprašanje je le, kdaj pride ta trenutek.

Dnevnik in Odmevi kot Studio City

Aktualna vlada prek ministrstva za kulturo že več mesecev pripravlja novo medijsko zakonodajo. Namesto, da bi si vzela za zgled kako zahodno državo, ki že ima uspešno zakonodajo, je ustanovila komisijo. V njej sedi celo človek, ki je spravil na kant uspešen regionalni medij.

V javni razpravi, ko so delovni ljudje in občani lahko komisiji povedali svoje mnenje o medijih, so scoprali zasnovo nove medijske zakonodaje. Pripomb, ki so jih na zakon naslovili novinarji izven rdečega novinarskega društva DNS, so povsem ignorirali.

V medijski zakonodaji tako poslej ne bo več načela uravnoteženosti. Prevedeno v človeški jezik to pomeni, da o vsaki stvari po novem ne bo več treba pridobivati mnenj z različni strani.

Več lahko preberete na domovina.je.