Narava in pokrajina (foto): Oglasi, rast, razvoj

Dva simbolična prizora – za današnji in jutrišnji svet. V ospredju komercialno oglaševanje kot gonilo potrošnje, proizvodnje in gospodarske rasti, v ozadju usihanje narave in zdravega okolja kot posledica izčrpavanja naravnih virov, toplogrednih izpustov, klimatskih … Beri dalje

Razmišljaj! Razčleni! Bodi razgledan!

Treba je biti obveščen o dogajanju v svetu, pravijo. Treba je biti razgledan in slediti vsakdanu, pravijo. Ne smeš se zabubiti v svoj svet … Se strinjam. Toda, ali mar tudi polovično dojemanje dogajanja ni zgolj tvoje omejeno dojemanje okolice, »sveta«?

O preživetju duše

Homilija na 18. navadno nedeljo Kamor koli se človek dandanes ozre, mu bo v oči najverjetneje zelo hitro padla ena stvar: oglasi. Televizor, računalnik, panoji ob cestah, poštni nabiralnik… Povsod je polno oglasov, ki nam … Beri dalje

B. Cestnik, blog: Internet in mediji…

… manj, boljše, tišje! Poleti l. 2008 (nekaj mesecev pred udarom krize) sem v Družini objavil zapis Manj, boljše, tišje. Ugotavljam pre-komuniciranost in podajam tri majhne nasvete. Zapis izpred 5 let: Informacija danes boleha za … Beri dalje

Gnilo jajce po imenu Vladimir

Avtor: Dejan Steinbuch. Vir: blog Steinbuch. Aretacija Voduška niti slučajno ni zabavna. Je prej tragični finale ene izmed mnogih zgodb, ki zaznamujejo Ponzijevo shemo našega medijskega biznisa. O korupciji v medijih se redko poroča. To … Beri dalje