Promoviranje “kulture začasnega” s pomočjo reklam

Reklame pomembno vplivajo na mišljenje ljudi. Na to ustvarjalci računajo. Reklame zmorejo vzbujati močna čustva. Zmorejo ljudi animirati in jih pripeljati do zgodovinskih odločitev. Spomnimo se legendarne reklame ‘Slovenija, moja dežela’ iz osemdesetih let. Tokrat sta me k razmišljanju spodbudili dve reklami, ki zelo provokativno in jasno sporočata ‘lahkotnost’ ločitve med zakoncema.

Črni križ naših tašč

Če s Pomurske avtoceste zavijete dol pri odcepu za Lenart, zavijete desno proti gradu Hrastovec ter po kakih 50 m levo na makadamsko cesto po kateri peljete le dobrih 100 m, na desni na rahli vzpetinici zagledate Črni križ – spomenik taščam. Pa ne vsem. Danes pišem o taščah od naših žena.

Da bosta mož in žena eno telo

Ali je mogoče o odnosu med moškim in žensko, med možem in ženo, zapisati kaj bolj jasnega, globokega in resničnega kot so besede v četrti Mojzesovi knjigi: »Zaradi tega bo mož zapustil očeta in mater … Beri dalje

Duhovna rodovitnost

Homilija na 32. navadno nedeljo med letom. Lk 20, 27-38. K Jezusu pristopijo saduceji, ki so trdili, da ni vstajenja. Jezusu predstavijo na videz težaven problem. Žena nikakor ni mogla imeti otrok. Po smrti moža … Beri dalje