M. Gerčar: Moderno oglaševanje s pomočjo navidezne homofobnosti

Kako poteka oglaševanje v modernih časih? 

  1. Pomotoma objaviš nerodno oblikovan tekst, ki lahko izpade kot homofoben.
  2. Pustiš, da uporabniki  Twitterja zagrabijo priložnost za pljuvanje po homofobih.
  3. S tem se pojaviš v vseh velikih medijih.
  4. Se opravičiš vsem prizadetim (užaljenim) in si maneš roke.

Zakaj to zgoraj deluje? 

  1. Uporabnikov Twitterja je pri nas zelo malo – so pa glasni: na Twitterju. In so zelo podobnih misli, čeprav vsak misli, kako zelo misli s svojo glavo.
  2. Večina prebivalstva ne mara pretiranega izpostavljanja istospolno usmerjenih, čeprav jih potihem sprejema.
  3. Večine prebivalstva tovrstni “spodrsljaji” ne motijo, ker se zavedajo, da je šlo zgolj za lapsus.
  4. Opljuvano podjetje se zaveda, da je vsaka reklama boljša, kot nič. Priti v vse večje slovenske medije, pa tudi ni poceni.
  5. Morda določeni ljudje celo dobijo kakšno plačilo, da zanetijo takšen požar?

Resnica pa je seveda nekje vmes, kot vedno!

Vir: Tumblr profil Matjaža Gerčarja