Bogdan Vidmar: Boj parlamenta z ljudstvom

Foto: Flickr.
Foto: Flickr.

Drevo brez korenin se posuši!

V četrtek, 26. 3. 2015 je Državni zbor s 53 glasovi za in z 21 proti zavrnil razpis referenduma o noveli zakona o zakonski zvezi in družinskih razmerjih in tako zaustavil zbiranje podpisov za referendum. Osebno upam, da referendum ne bo potreben in bo Ustavno sodišče ugotovilo, da je omenjena novela zakona v nasprotju z mednarodnimi akti o človekovih pravicah in s slovensko ustavo.

Nič ni slučajno. Ne gre za pravice otroke, gre za »parlamentocentrizem«. Ne gre za to, da bi ostali enotni, še manj za to, da bi upoštevali voljo ljudstva. Gre za mišice in politično moč tistih, ki se imajo za »pravičnike« in »nadljudi«. Toda: biti proti redefiniciji družine nikakor ne smemo enačiti s t. i. »homofobijo«, kakor ne moremo enačiti nasprotovanja islamizmu z »islamofobijo«. Ustava res zagotavlja, da imamo vsi enake pravice, neglede na »osebne okoliščine« v kateri smo se znašli? Npr. ali imajo pripadniki manjšine slepih pravico, da postanejo piloti? Nimajo, a to še ne pomeni, da jih zaradi tega sovražimo in smo do njih nestrpni.

Ponosen sem, da sodim med tiste »nazadnjake, nestrpneže in hujskače«, ki so oddali podpis za referendum. Ponosen sem na slovenske škofe, ki so z jasno in odločno besedo kristjane pozvali na referendum. Ko sem bil pri stojnici civilne iniciative pred UE Koper, sem na lastne oči videl, kako je svoj podpis za referendum oddala tudi skupina muslimanov. Prvo vprašanje: zakaj taki napadi na RKC, če ustava zagotavlja svobodo govora? Zakaj taki napadi na RKC, če zakonu o zakonski zvezi nasprotujejo tudi muslimani, pravoslavni, levičarji in celo nekateri geji (npr. Domenico Dolce in Stefano Gabbana)? Diskriminacije Cerkve, sovražnega razpoloženja do kristjanov, ki povemo svoje mnenje in medijske diskriminacije kristjanov si ne morem razlagati drugače kot »kristjanofobijo«. Prav je imel papež Benedikt XVI, ko je govoril o »agresivnem in netolerantnem sekularizmu«, ki nima nič skupnega z laično državo, temveč pomeni njeno zanikanje.

Dragi kristjani, dajte si že enkrat dopovedati, da Evropa v tem trenutku noče biti krščanska, četudi so njeni začetniki Konrad Adenauer, Alcide De Gasperi in Robert Schuman bili kristjani in so zastopali idejo t. i. »laične države«. Kaj se v Bruslju in Strasbourgu dogaja danes? Smo še EZ, ki temelji na politični in etični povezanosti? Danes je prepovedano, da bi bilo krščanstvo duša Evrope, neokusno je razlagati, da je deset Božjih zapovedi oblikovalo evropsko civilizacijo in so slikarji uprizarjali biblične motive. Trenutno v EZ bolj vlada smer »naprednih« ekonomistov, managerjev, birokratov in tehnokratov, ki posnemajo avtokratskega rimskega cesarja Kaligulo, kateri je preganjal nasprotnike, plenil premoženje ljudi in v deliriju svoje vsemogočnosti za senatorja razglasil konja. Tudi ti »napredni angeli« ne prenesejo nobene kritike, temveč drugače mislečim delijo opomine (beri grožnje) in preko vzvodov svoje moči skrbijo za njihovo diskriminacijo. Zanimivo bi bilo prebrati njihove tajne dosjeje. Zanimivo je opazovati, kako se v Sloveniji za dostojanstvo oseb, ki pripadajo LGTBQ borijo poslanci, ki so odgovorni za propad podjetij, brezposelnost mladih in ne naredijo nič, da bi preprečili v nebo vpijoče suženjstvo delavcev, npr. na področju gradbeništva, kjer ima zadeve v svojih rokah mafija, kateri člani se vozijo okoli v luksuznih avtomobilih. Kje so in kaj delajo organi pregona, sodišča, varuh človekovih pravic, poslanci?

Dragi sodržavljani, tudi tisti, ki niste kristjani, dajte si že enkrat dopovedati, da poslanci ne zastopajo ljudstva! Dogovore EZ sprejemajo vlade evropskih držav brez upoštevanja volje državljanov in tradicije posameznih držav. Med to dogajanje sodi tudi uvajanje novih človekovih pravic, ki doslej niso bile zapisane v mednarodnih dokumentih in ustavah posameznih držav. Tudi poslanci, ki se ob volitvah razglašajo za kristjane, pri maši morda celo berejo berilo in pihajo na dušo »neumnim in naivnim kristjanom« oziroma »ljudstvu brez pameti«, v parlamentu hladnokrvno in preračunljivo dvigajo roko za odločitve, ki so povsem v nasprotju z naukom Cerkve oziroma zdravo pametjo. Naj se ne razglašajo za kristjane in naj se ne razglašajo za humaniste, saj to sodi na področje »post-humane« družbe. Občudujem avtoriteto sv. Ambroža, ki ni hotel obhajati krščanskega cesarja Teodozija, dokler le ta ni opravil dolgotrajne pokore zaradi pokolov, ki jih je zagrešil.

Eno so grehi, ki jih človek zagreši v svoji slabosti, drugo pa je prefinjeno in načrtno zavajanje in hujskanje množic. Kdo koga hujska? Kdo manipulira? Kdo je nestrpen? Je mogoče ob tako agresivni medijski propagandi »genderizma« in kriminalizaciji njegovih nasprotnikov očitati ljudstvu, ki v rekordnem času štirih dni zbere dovolj podpisov za referendum, da je zavedeno, neumno in nestrpno? Mar ni nestrpnost v odločitvi, da je referendum nedopusten. Iz preteklosti vemo: če referendum uspe, se volja ljudstva ne upošteva (npr. referendum o nedeljskem delu), ali pa se referendum po kakšnem letu z novim glasovanjem v parlamentu izniči (o družinski zakonodaji se je ljudstvo izreklo pred tremi leti!). Je sploh smiselno hoditi na referendum, če volja ljudstva ni upoštevana vsaj za 10, 20, 30 let?

Tudi za nas, ki ne gledamo skozi oči mavrične zastave, ni vse črno. Kljub vsej tragičnosti situacije v kateri smo se znašli, se smejem, sem vesel, srečen in se zabavam. Včeraj sem srečal par, ki je rekel: »Dovolj koruze, hočeva se poročiti!« Nekaj dni nazaj me je po telefonu klical deklariran ateist in mi ljubosumno očital: »kristjani si nimate pravice lastiti družine, ki temelji na očetu in materi, na to prisegam tudi jaz; krščanstvo je staro šele 2000 let, skupnost moškega in ženske pa pripada vsem civilizacijam, kulturam in religijam«. Očitno ima ofenziva LGTBQ tudi nasprotne učinke. Družina, ki temelji na odnosu med moškim in žensko, gre naprej! Kljub diktaturi homoseksualnega lobija, kljub kriminalizaciji zagovornikov zakona med moškim in žensko: ‘Družina gre naprej! Pomaga nam tudi sv. Jožef, zavetnik slovenskih dežel.’

_______________
Časnik je še vedno brezplačen, ni pa zastonj in ne poceni. Če hočete in zmorete, lahko njegov obstoj podprete z donacijo.