Sašo Ornik: POP TV v znamenju poneumljanja volilnega telesa

Nekaj abotnega je, če se mediji ukvarjajo s premoženjem dveh najpomembnejših kandidatov v tej predvolilni tekmi, premoženjem ki, če pomislite, niti ni tako veliko, medtem pa se pozablja številne pomembne teme, ki bi jih naj ta dva kandidata morala reševati po zmagi na volitvah.

Po dolgih minutah posvečenih temu na soočenju na POP TV, človeka mine čakati na trenutek, ko bodo kandidati začeli odgovarjati na vprašanja, kako naprej s slovensko energetsko politiko, kako popraviti stanje v lesni industriji, kako dograditi slovensko prometno infrastrukturo, se dodatno zadolževati, dvigovati davke ali zategovati pasove, manjšati vlogo države v gospodarstvu in tako naprej. Da, o tem sem  že pisal in se ponavljam, a pišem spet, ker je pomembno.

Veliki mediji so krivi marsičesa v tej državi. Ne izpostavljajo pravih tem. POP TV ustvarja zabavo, soočenja so videti kot njihova Kmetija. Važno, da se prepirajo, če kaj pametnega povedo, jim v resnici ni mar. Četrta veja oblasti v tem primeru ni tukaj, da nadzoruje, informira, pomaga volivcem, je tukaj zato, da zabava in si veča gledanost. Če to pomeni, da se govori vedno o enem in istem, pač tako bo.

Ne le, da so večji mediji v tej predvolilni kampanji uničili možnosti manjšim strankam, saj so od začetka favorizirali le velike, ves čas tudi poneumljajo volivce.  Če hočete, skrbijo za stabilnost sistema, kjer je večina bodisi apatična, bodisi kanalizirana  v večje status quo stranke, ki ne bodo ničesar  spremenile, ampak bodo delovale znotraj točno zakoličenih okvirov trenutnega politično gospodarskega sistema.

Preberite članek do konca na blogu Jinov svet.

Foto: